״בשונה מעסק, מותג הוא כמו בן אדם.
יש לו אישיות, קווי אופי וערכים״
(מורן רוזנבאום)
אתם יודעים שאתם הכי טובים ומקצועיים במה שאתם עושים, אז איך זה שלא כולם יודעים את זה?
אתם רוצים למכור יותר אבל לא יודעים איך לשווק בצורה בולטת?
רוצים להרחיב את הקהל ולהגדיל חשיפה אבל קשה לכם להסביר מה מיוחד בכם?
רוצים ליצור תוכן מדוייק ללקוחות שלכם, שימכור יותר?
תוכנית האונליין המקיפה תיקח אתכם מהיסודות ועד לנקודות המפגש עם הקהל.
התוכנית בנויה מ-3 קורסים אונליין עוקבים הכוללים שיעורים קצרים, ממוקדים ומוקלטים שאתם מוזמנים לצפות בהם בזמנכם ובקצב שלכם באופן מקוון. בנוסף לשיעורים מצורפים דפי עזר וחוברות עבודה שיעזרו לכם לתרגל ולהבין את החומר, ולהכיר לעומק את המותג שלכם.
התכנית פרוסה על פני כ-4 שבועות כשבסוף כל שבוע יתקיים לייב שאלות/תשובות עם מורן.
תכנית הליווי אונליין של מורן נועדה לעזור לכם להדק את הקשר עם הלקוחות שלכם, להרחיב את הקהל שלכם, לבלוט באמת כמו שהמותגים הגדולים יודעים לעשות וכמובן בשורה התחתונה: להגדיל את המכירות שלכם.
איך להגדיר את העסק שלי במשפט חזק ולדבר אותו נכון ללקוחות:
אם אתם רוצים למצוא הגדרה מדוייקת ומבודלת לעסק שלכם, שתדגיש למה כדאי לבחור דווקא בכם ותהווה בסיס יציב למותג ולתוכן שלכם, אז הקורס הזה בול בשבילכם!
איך לבנות קריאייטיב בולט וייחודי כמו במשרדי הפרסום
איך לעבוד עם כלים מעולם הפרסום ולבלוט מעל כולם:
יש לכם עסק ואתם לא ממש יודעים איך לחדש עם קריאייטיב בולט? מרגישים שאתם חוזרים על עצמכם, מחפשים ממי להעתיק ושאתם לא ייחודיים באמת או מרגשים את הקהל? בואו לקבל כלים ליצירת קריאייטיב בולט שיעיף לקהל שלכם את המוח!
איך לבנות מגזין ייחודי למותג שלכם לעבודה בכל סוגי המדיות:
ההבדל בין עסק למותג הוא שלמותג יש זהות ואישיות בולטת, מעניינת ומרגשת. בואו לבנות את מגזין התוכן הייחודי לכם, ללמוד איך ליצור אסטרטגיית תוכן ממש כמו במגזין שאתם אוהבים לקרוא, כזה שידבר לקהל מכל מיני זויות, ויעניין אותו, ובעצם… ירתק אותו! מוכנים?
כי לכל עצמאי מגיע ללמוד את הסודות של המותגים הגדולים
הגדרת קהל מטרה
ביסוס ערכי מותג
תוכנית אונליין הבנוייה מקורס ראשון לבניית מסר, קורס שני ליצירת קריאייטיב למותג וקורס שלישי לבניית תכנית תוכן קריאטיבי –
כל מה שהעסק שלכם צריך כדי לעבוד כמו מותג ולשחק במגרש של הגדולים!
בואו להכיר אותם לעומק:
אם אתם רוצים למצוא הגדרה מדוייקת ומבודלת לעסק שלכם, שתדגיש למה כדאי לבחור דווקא בכם ותהווה בסיס יציב למותג ולתוכן שלכם – הקורס הזה בול בשבילכם!
אנחנו רוצים לצעוק את כל מה שאנחנו יודעים לעשות, אבל האם זה נכון?
בעולם כל כך רווי מסרים הקהל זקוק להכוונה. בקורס הבסיס להפיכת עסק למותג נלמד איך לבנות מסר שמדבר בול לצורך של הקהל שלנו, מתוך הערכים והייחוד שלנו.
הקורס מלווה אתכם שלב אחרי שלב במציאת הבידול שלכם וזיקוק המסר, בדיוק כמו שהמותגים הגדולים עושים בתקשורת שלהם עם לקוחות.
מה מחכה לכם בקורס הבסיס:
אנחנו יוצאים יחד למסע שבסופו נדע להסביר את כל העסק שלנו במשפט אחד חכם.
המסע כולל 4 פרקים הכוללים כלים ודוגמאות שמתוכם נגלה מה זה מסר ולמה הוא חשוב לנו:
מי קהל היעד שלכם? THE NEEDS AND THEIR SOLUTIONS
מה הייחוד שלכם בקטגוריה ו״למה״ נכון לבחור בכם?
מחברים את הערכים, הצרכים והייחוד
מוצאים את המסר המדוייק לעסק
שיעור 1: קהל מרכזי ומשני
שיעור 2: מי קהל המטרה?
שיעור 3: מה הקהל באמת רוצה?
שיעור 4: מה מניע את הקהל?
שיעור 5: תובנה צרכנית
שיעור 6: מתי הקהל שלי פנוי להקשיב?
שיעור 7: סיכום הפרק
שיעור 8: מדריך עבודה לפרק
שיעור 1: מהם ערכי המותג שלך?
שיעור 2: משפט המעלית
שיעור 3: הניצוץ שלך
שיעור 4: משוואת הבידול
שיעור 5: סיכום הפרק
שיעור 6: מדריך עבודה לפרק
שיעור 1: מה הבידול שלך?
שיעור 2: בואו נדבר על שליחות
שיעור 3: חזרה למשוואת הבידול
שיעור 4: סיכום הפרק
שיעור 5: מדריך עבודה לפרק
שיעור 1: מבחן שלט החוצות
שיעור 2: תרגיל מקריאייטיב למסר
שיעור 3: ערך מרכזי
שיעור 4: תרגיל התפוח
שיעור 5: סלוגן
שיעור 6: סיכום הפרק
שיעור 7: מדריך עבודה לפרק
שיעור 8: סיכום הקורס
בקורס הזה תגלו איך להפוך את המסר לקריאייטיב בולט כמו שעושים במשרדי הפרסום הגדולים
תדעו איך ליצור קריאייטיב בולט למותג שלכם בעזרת אסטרטגיות קריאייטיב שנלמדות במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
תיצרו מודעות למדיות השונות בעזרת האסטרטגיות שלמדתם
פרק 1: איך יוצרים מסר מבודל
פרק 2: איך מסר הופך לקריאייטיב
פרק 3: שיטות הקריאייטיב של משרדי הפרסום
פרק 4: תרגול קריאייטיב
פרק 5: סיכום הקורס
פרק 6: מדריך עבודה של הקורס
בקורס הזה תלמדו לבנות מגזין תכנים עשיר
תלמדו ליצור פינות שמדברות את המסר
תקבלו כלים מעולם הפרסום בעזרתם תבנו מערכת יחסים עם קהל המטרה
תלמדו מה התמהיל הנכון לפוסטים מכירתיים ותדמיתיים ואיך לעבוד איתם
תקבלו גאנט שנתי לארגון התוכן של המותג עם כל הימים המיוחדים והתאריכים לפרסום במהלך השנה
פרק 1: מבידול לתוכן
פרק 2: ארבעת החוקים
פרק 3: איך מסר הופך לתוכן
פרק 4: מגזין תוכן
פרק 5: חזרתיות
פרק 6: תבניתיות
פרק 7: כלים מעולם הפרסום
פרק 8: תרגיל מגזין תוכן
פרק 9: סיכום הקורס
פרק 10: מדריך עבודה של הקורס
שאלה מעולה! הקורס מתאים לבעלי עסקים עצמאיים וגם לעובדים בחברות שאחראים על תחום תקשורת המותג כמו מנהלי שיווק, מנהלי לקוחות, או צוותים של סושיאל וקריאייטיב.
הקורס יעזור לכם לדייק את מה שאתם רוצים להגיד ולדבר כמותג דרך הרשתות.
מושלם למי שרוצה להקים עסק חדש. ככה תוכלו לעבור את המסלול הנכון ליצירת מותג בולט מהבסיס, שזהו המסר ועד ליצירת קריאייטיב ותוכן מבודל לכם.
הדרך הכי פשוטה לדעת אם המסר שלכם עובד, היא לבדוק אם מישהו, שלא יודע במה אתם עוסקים, מבין ישר כשאתם מסבירים לו בשורה אחת פשוטה מה אתם עושים. אם כך המצב – אתם במקום הנכון. אם אתם צריכים להסביר בכמה משפטים ולהוסיף מידע, לתאר ולספר – כנראה שהמסר לא ברור ולא מנוסח באופן כזה שלקהל יהיה פשוט להבין למה לו דווקא לבחור בכם. מוזמנים להרשם לקורס הבסיס (הראשון) ולסדר את זה.
הקורסים הם אונליין והם ON DEMAND כלומר על פי דרישה, ואתם מוזמנים לצפות בשיעורים בזמנכם, מתי ומאיפה שתרצו ובקצב שלכם.
לאחר בחירת תכנית האונליין המתאימה לכם, תופנו לדף הרכישה ובו תידרשו למלא את פרטיכם לרבות כתובת המייל העדכנית ולבחור את אמצעי התשלום. משתושלם הרכישה, ישלח אליכם מייל ובו הוראות הכניסה לצפייה בקורסים.
ניתן יהיה לצפות בשיעורים מכמה מכשירים ופלטפורמות שונות לרבות מחשב שולחני, אייפד, מחשב נייד וכמובן מהנייד שלכם.
אנחנו רוצים להקל עליכם עד כמה שאפשר ולכן לבחירתכם.ן ניתן יהיה לשלם בעד 5 תשלומים חודשיים שווים ללא ריבית בכרטיס אשראי. ניתן לשלם גם בביט.
אם אתם מעוניינים לשלם בהעברה בנקאית – אנא כיתבו לנו במייל ל-alex@creativesalon.co.il
כמובן שלאחר התשלום תישלח אליכם חשבונית מס/קבלה שעליה כמובן תוכלו להזדכות לצרכי מס ומע"מ.
אנחנו יודעים שכיום משאב הזמן הוא מצרך די נדיר: עבודה, משפחה, ילדים, חוגים וכו' שואבים הרבה זמן ואנרגיה מכל אחד ואחת מאיתנו. בדיוק בשביל זה אספתי וזיקקתי את כל הידע שלי בשיעורים קצרים (כ-5 דק' בממוצע לשיעור) ובעיקר מפוקסים מאוד הישר למטרה. מינימום בזבוז זמן – אני מבטיחה לכם.ן! ולכן גם רצוי מאוד לצפות בשיעורים בזמן של קשב וריכוז מקסימאליים .
הקורס על כל תכניו יעמדו לרשותכם במשך ארבעה חודשים.
ההתקדמות בקורס תלויה בכם ובקצב האישי שלכם והמעבר בין שיעור לשיעור נעשה על ידכם ובזמנכם. בכל פעם שתעשו הפסקה המערכת תדע להחזיר אתכם בדיוק לאותו השיעור.
בהצלחה!
ועוד איך! בסוף כל פרק וקורס תוכלו להוריד מדריך עבודה שהוא בעצם חוברת תרגול שתעזור לכם להטמיע את כל מה שנלמד והועבר בשיעור האונליין. חשוב מאוד אגב לתרגל במדריכים אלו בשביל להטמיע את החומר ולדייק את המסר של המותג שלכם.
יש גם דף עזר לבחירת הערך/ים היחודיים של העסק שלכם.
לבסוף, כל נרשם שיירשם לשלושת הקורסים יקבל במתנה לינק להורדת פלאנר שנתי לתכנון התוכן השיווקי והפרסומי שלכם!
אז אם את.ה בוגר התכנית מגיע לך מחיר מאוד מיוחד.
אנא כתבו לנו במייל לכתובת alex@creativesalon.co.il או לוואטסאפ 0544432130.
בדיוק כמו המותגים הגדולים שנהנים משירותים של משרדי הפרסום, גם אתם תתחילו לדבר ולהתנהג כמו מותג, עם שפה פרסומית יצירתית שתסחוף את קהל הלקוחות שלכם ותביא לכם הרבה יותר מכירות.
נעים מאוד אני מורן רוזנבאום, בונה ומפרסמת מותגים כבר כמעט 20 שנה, עם ניסיון עצום כקופירייטירית ומנהלת קריאייטיב במשרדי פרסום גדולים כמו ענבר מרחב G, ברוקנר/יער/לוי בהם בניתי ופרסמתי מותגים בארץ ובעולם: ניסאן, אינפינטי, שילב, אקסלנס נשואה, מחסני תאורה, טוונטיפורסבן, קרליין, סנו ועוד רבים וטובים.
לאחר שצברתי שנים של ניסיון ביצירת קריאייטיב וניהול תהליכי קריאייטיב מול צוותים ולקוחות, החלטתי שאני מנגישה את הידע שלי מעולם הפרסום גם לעסקים העצמאיים. מותגים הזקוקים לליווי והדרכה משלב האסטרטגיה המיתוגית ועד שלב הקריאייטיב הפרסומי, בכל הממשקים עם הקהל, ודרך כל המדיות.
ארזתי את כל הידע והניסיון שלי בבניית מותגים לתוכנית אונליין מקיפה ואפקטיבית, כדי ללוות אתכם בדרך ליצירת מותג מבודל שידבר את הייחוד שלכם. אתם הולכים לקבל את כל הכלים ששמורים למותגים הגדולים וליישם אותם גם על המותג שלכם.
רוצים להתייעץ? יש לכם שאלות בנוגע לקורסים?