תקנון רכישת קורסים בתכנית האונליין "הופכים מעסק למותג"
של מורן רוזנבאום

  • מבוא
  1. אתר לרכישת קורסים אונליין בכתובת https://course.creativesalon.co.il (להלן: "האתר"), המופעל ומנוהל על ידי מערכת רב-מסר בכתובת  https://www.responder.co.il/ (להלן: "הפורטל/רב-מסר").
  2. באתר זה ניתן לרכוש קורסים שונים למיתוג ומיתוג מחדש, בין היתר, לרבות קורס הבסיס: איך לבנות מסר מבודל למותג, קורס מתקדמים: אסטרטגיות קריאייטיב – איך לבנות קריאייטיב בולט וייחודי למותג, קורס יצירת תוכן בולט: איך לבנות אסטרטגית תוכן (להלן: "הקורסים").
  1. הקורסים נערכו, נכתבו ומוצגים על ידי מורן רוזנבאום (להלן "המפעיל"), הכל לפי בחירת המזמין.
  2. תקנון זה מהווה הסכם מחייב בין המפעיל לבין המזמין קורס באתר עבור עצמו ו/או עבור בנו ו/או בתו ו/או קטין אשר שהוא נציגו על-פי דין, וכן יחול על המשתמש עבורו הוזמן הקורס על-אף היותו קטין, בכפוף לאישור ההורה ו/או הנציג המזמין (להלן: "המזמין"/"המשתמש").
  3. תקנון זה יחול על המזמין ו/או הרוכש ו/או המשתמש באתר, בכל כתובת בה יופעל.
  4. המזמין מצהיר, כי קרא תקנון זה והוא מסכים לכל הוראותיו וכי לא תהייה לו כל טענה ו/או זכות ו/או תביעה כנגד המפעיל ו/או כל מי מטעמו בקשר לביצוע הזמנה באתר והשימוש בו מעבר לזכויות המסורות לו בהתאם לתקנון זה.
  5. המזמין מצהיר, כי הינו בגיר וכי הוא רשאי לבצע הזמנה באתר בהתאם לדין עבור המשתמש.
  6. בעצם ביצוע ההזמנה הנך מסכים לתנאי תקנון זה, לרבות תנאי מדיניות הפרטיות של החברה, המופיעים באתר וכפי שיעודכנו מעת לעת.
  7. מזמין המבקש לשאול שאלות בנוגע לאמור בתקנון זה, מוזמן לפנות למפעיל באמצעות הכתובת alex@creativesalon.co.il
  • תנאים לביצוע רישום לפורטל

10. כתנאי לביצוע רישום והזמנה דרך האתר, על המזמין למסור לידי המפעיל, באמצעות טופס ההזמנה המיועד לכך, את הפרטים הבאים, כשהם נכונים ומדוייקים:

  • שם פרטי שם משפחה, טלפון ודואר אלקטרוני של המזמין.
  • פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו תתבצע הרכישה.
  • הרישום באתר מיועד לצרכים אישיים בלבד של המשתמש ושאו של המזמין, וחל איסור מוחלט לעשות באתר ו/או בקורס ו/או בחלקים ממנו שימוש מסחרי מכל סוג שהוא

11. מסירת כל הפרטים המנויים לעיל הינו תנאי לביצוע רישום לקורס.  המפעיל שומר על זכותו לדחות ו/או לבטל כל רישום בגין מסירת פרטים בלתי נכונים.

12. מסירת הפרטים המנויים בסעיף 10 נדרשת לצורך ביצוע הזמנה של הקורס. לא חלה חובה כללית על-פי חוק למסור פרטים אלה אולם לא ניתן יהיה לבצע רישום לקורס ללא מסירתם.

13. המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין במפורש אחרת.

14. המפעיל רשאי לשנות את המחירים מעת לעת. המחיר הקובע לרישום לקורס הוא המחיר המפורסם באתר בעת ביצוע הרישום על-ידי המזמין (לעניין זה ביצוע רישום משמעו מילוי טופסי הרישום ומסירת כל הפרטים הדרושים לביצועו כאשר הם מלאים ומדויקים).

15. הפרסום באתר הינו בגדר הזמנה לקבלת הצעות בלבד. ביצוע רישום על-ידי המזמין הינו בגדר הצעה. הרישום ייחשב כי התקבל ע"י המפעיל רק עם אישור חיוב כרטיס האשראי של המזמין. המפעיל שומר לעצמו את הזכות לדחות כל הצעה מכל סיבה שהיא כל עוד לא התקבל ולא הושלם הרישום ולמזמין או למשתמש לא תקום טענה או דרישה כלשהי בעניין זה.

16. המפעיל יעשה שימוש בפרטים שתמסור במסגרת הרישום לאתר על-מנת לשלוח לך עדכונים, פרסומים והצעות עבורך. באפשרותך להודיע בכל עת, כי אין ברצונך להמשיך ולקבל לקבל פרסומים, עדכונים והצעות אלה באמצעות הדוא"ל.

17. ככל שתמסור מידע אישי למפעיל במהלך השימוש באתר ועד לסיום ההתקשרות, ינוהל המידע בהתאם למדיניות הפרטיות של המפעיל באתר. ניתן לעיין במדיניות הפרטיות באמצעות לחיצה על הקישור הנ"ל.

18. באישורך על הסכם זה הנך מצהיר כי קראת את מדיניות הפרטיות וכי אתה מסכים לה.

  • ביצוע רישום והסדרת התשלום

19. המזמין יבצע את הרישום בהתאם לתנאים המוקדמים כפי שפורטו לעיל, וימסור את מלוא הפרטים הנדרשים לרבות פרטיו האישיים, הכל על-פי טופס הרישום.

20. תנאי הקורס הינם בהתאם להסכם ההתקשרות של הקורס, אשר קישור אליו יופיע בעת הרישום.

21. המזמין יאשר קריאת הסכם ההתקשרות של הקורס וכן התקנון.

22. בעת ביצוע הרישום ימסור המזמין את פרטי כרטיס האשראי לצורך השלמת הרישום.

23. לאחר ביצוע הרישום תישלח למזמין הודעת דוא"ל לכתובת המייל שימסור, המאשרת את ביצוע הרישום על-ידי המזמין. כמו כן, יצורף לאישור שם משתמש וסיסמא באמצעותם יוכל המזמין להיכנס ולצפות בקורסים אונליין בפורטל.

24. אישור זה אינו מהווה אישור לביצוע העסקה והעסקה תאושר אך ורק בכפוף לאישור העסקה על ידי חברת האשראי ובדיקת הפרטים שנמסרו בטופס.

25. עם קבלת אישור חברת האשראי, ובכפוף לאישור הרישום, תתבצע העסקה.

  • הקורס, הלימודים וביטולם

26. הקורסים הינם בהתאם למשך שנקבע על ידי האתר.

26.1 במסגרת תכנית האונליין, המסלול המלא ומסלול הפרימיום כוללים מפגש אונליין חי (להלן "הלייב") בן שעה עם המפעיל בו יוכלו המזמינים לשאול שאלות ולחזור על החומר הנלמד בשיעורים. הלייב יתקיים פעם בשבוע במועד ובשעה שיקבעו על ידי המפעיל. במידה ובלייב ינכחו פחות מ-4 מזמינים בפועל, יהיה רשאי המפעיל לקצר את זמן המפגש, על פי שיקול דעתו הבלעדי ולמזמינים לא תהיה אפשרות לקבול על כך. בנוסף, מועד ושעת הלייב נתונים לביטול, שינוי ו/או דחייה על ידי המפעיל למועד אחר וזאת על פי בחירתו הבלעדית.  

27. הצילומים ו/או המצגות ו/או השקפים ו/או הסרטים ו/או ההסברים המופיעים בקורס הינם אינפורמטיביים, לשם המחשה בלבד, ואינם מחייבים את המפעיל לכל דבר ועניין. מבלי לפגוע בכלליות האמור, המפעיל ו/או מי מטעמו לא יישא באחריות כלשהיא, ובכלל זה, אחריות הנובעת מהתוכן מהזמינות, הדיוק, העדכניות, מהימנות, מוסריות, או האפשרות לשימוש בתוכן הקורס.

28. המזמין ו/או צורך תוכן ו/או עושה שימוש בקורס, בצורה ודרך כלשהיא, מצהיר בזאת כי ידוע לו והינו מסכים לכך שהאחריות לכך היא אחריותו הבלעדית, הוא פוטר את המפעיל מאחריות מסוג כלשהו בקשר עם פעולות באתר ו/או צריכת תוכן ו/או עשיית שימוש בקורס ואין לו ולא תהיה כל דרישה ו/או טענה מסוג כלשהו כנגד המפעיל ו/או מפעילי האתר ו/או ספקי ומשווקי המוצרים בעניין זה כאמור.

29. המזמין מאשר ומצהיר שהמפעיל ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למזמין או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או צריכת תוכן בקורס ו/או באמצעות האתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח ו/או מניעה מסוג כלשהוא.

האמור בסעיף זה לעיל, יחול, מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, גם בהתייחס לכל נזק ו/או חבות ו/או הוצאה, מכל סוג שהוא, ישירים ו/או עקיפים, שיגרמו למזמין ו/או לכל אדם ו/או תאגיד אחר כתוצאה, ישירה ו/או עקיפה של כל טעות, השמטה ו/או פגם בתוכן; ו/או כל מחדל מלפעול, הפסקה, פגם, עיכוב בפעולה ו/או העברה, וירוס מחשב, כישלון תקשורת, גניבה ו/או השמדה גישה לא מורשית ו/או שינוי לא מורשה לרבות, אך לא  רק, בגין עילה שיסודה בחוזה, עילה נזיקית, רשלנות, לשון הרע ו/או כל עילה אחרת, מכל סוג שהוא, לפי כל דין ו/או הסכם.

30. תנאי הקורס, לרבות תנאי הביטול, הינם כמפורט בהסכם ההתקשרות ולהלן.

  • מדיניות ביטולים:

31. המזמין רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), ובהתאם להוראות המפורטות להלן, אך זאת בכפוף להוראת סעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן ובכפוף לתאום מראש עם המפעיל.

32. יחד עם זאת, אם אתם מבקשים לשמור לעצמכם את הזכות לביטול עסקה – הנכם מתבקשים שלא לרכוש את הקורס ולא לקבל את הסיסמה לצפייה בחומרי הקורס.

33. ביטול עסקה טרם השלמת הזמנה: במידה ולא הושלמה הזמנה של קורס, לרבות עקב אי-הזנת שם ומספר אמצעי התשלום (כרטיס אשראי) באמצעותו יתבצע התשלום, בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, יהיה רשאי המפיעל לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתו הבלעדי, ואם נגבו כספים מהצרכן הם יושבו במלואם לצרכן.

34. ביטול לאחר השלמת הזמנה: במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו, לאחר ביצוע הזמנתה, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה בדואר אלקטרוני   alex@creativesalon.co.il   תוך 14 יום מיום מעת אישור ההזמנה, ובתנאי שנצפו פחות משני שיעורים בקורס הדיגיטלי. לאחר מכן, הלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו.

  • אחריות ושיפוי

35. המפעיל, דרך מערכת סקולר של רב-מסר, משתמש בטכנולוגיות קיימות כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות המבוצעות באמצעות הפורטל ו/או באמצעות המפעיל. עם זאת, אין להוציא מכלל אפשרות שטכנולוגיות אלה אינן מספקות אבטחה הרמטית.

36. לאור האמור לעיל, מסירת פרטים אישיים או פיננסיים על-ידי המזמין, הנה על אחריותו בלבד. המפעיל לא יהיה אחראי בגין כל דליפה ו/או זליגה בכל דרך שהיא, של מידע שנמסר לה דרך האתר כתוצאה ממעשה של צד שלישי.

37. כמו כן, המפעיל לא ישא בכל אחריות בגין אי קליטת רישום ו/או כל בעיה טכנית ו/או אחרת אשר בגינה לא יוכל המזמין לבצע את הרישום.

38. האחריות בגין אי קבלת הפרטים בנוגע לקורס אשר נשלחו על ידי המפעיל, בהתאם לפרטים שמסר המזמין ואשר לא הגיעו לידי המשתמש, לרבות עקב מסירת פרטים שגויים, תחול על המזמין.

39. המפעיל לא ישא בכל אחריות בגין עיכוב או מניעה בביצוע רכישת הקורס באתר ו/או עיכוב בקבלת פרטי הקורס, ו/או בעיה במהלך הקורס אשר אינו בשליטתו – לרבות בגין שביתות, השבתות, תקלות במערכות המחשוב, במערכות הטלפונים, בשרתי הדואר האלקטרוני או כל גורם תקשורת אחר ו/או כוח עליון.

40. המזמין יפצה וישפה את המפעיל בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה שנשא בהם, לרבות הוצאות משפטיות, כתוצאה מהפרת הוראות תקנון זה ו/או מכל מעשה ו/או מחדל אחר של המזמין ו/או המשתמש.

41. חברת רב מסר ו/או מי מטעמה יהיו אחראים, במישרין או בעקיפין, לכל נזק מכל סוג שהוא, לרבות ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, כספי או אחר, שיגרם למפעיל עקב ו/או כתוצאה מאחסון נתונים ו/או פרטים ו/או ניהול דומיין ו/או מפרסום תכנים המזוהים עם צדדי ג' באמצעות האתר ו/או משימוש מסוג כלשהו שרב-מסר עשה באתר ו/או כתוצאה מהתקשרות המפעיל עם רב-מסר לשם קבלת השירותים מרב-מסר

42. כל התכנים באתר זמינים 'כמות שהם' (as is) והמפעיל וכל גורם הקשור אליה אינם נותנים מצגים, התחייבויות ו/או תנאים אחרים בנוגע לאתר ו/או לתכנים, בין בעל פה ובין בכתב, במפורש או מכללא, ובין אם הם נובעים מחוק או בדרך אחרת על-פי דין, נוהל או נוהג, או בנוגע לסחירות, התאמה למטרה מסוימת, אמינות, מהימנות או דיוק של התכנים.

43. המפעיל ו/או מי מטעמו אינו אחראי ולא ישא בכל אחריות שהיא בקשר לשימוש כלשהו באתר או בתכנים או בגין הסתמכות עליהם. התכנים אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי אחר מכל סוג שהוא ואין להסתמך על ייעוץ שהתקבל באמצעות האתר ו/או המפעיל לצורך קבלת כל החלטה שהיא בכל תחום שהוא. כל הסתמכות על התכנים ו/או על ייעוץ שתקבל באמצעות האתר ו/או המפעיל, תיעשה על אחריותך המלאה והבלעדית ואתה תישא במלוא האחריות לשימוש שתעשה באתר ו/או בתכנים ולתוצאותיו.

44. המפעיל ו/או מי מטעמו: (א) פטורים בזאת באופן מלא, מוחלט ובלתי מותנה מכל התחייבויות ואינם אחראים על כל חלק מהתכנים באתר, לרבות אך לא רק תכנים של צד שלישי, תוכנה, מוצרים, או כל חלק אחר המשמשים בקשר עם האתר או הכלול בו; (ב) לא ישא באחריות כלפי צד ג' כלשהו בקשר עם האתר ו/או התכנים ו/או השירותים ו/או המוצרים המפורסמים באתר ו/או המסופקים בקשר עם האתר, בגין נזקים כספיים, נלווים, עקיפים, תוצאתיים ו/או כלכליים כלשהם, לרבות אך מבלי לגרוע בגין אובדן הכנסות, מסמכים, קבצים, רווח, מוניטין, נתונים ו/או זמן מחשב, שחזור תוכנות ו/או רכישת מוצרים או שירותים חלופיים, עלויות זמן השבתה ו/או תביעות צד ג' וכד', אף אם הובאה לידיעתם אפשרות קיום נזקים כאלה.

  • טיפול בתקלות

45. המפעיל יעשה כמיטב יכולתו לתקן תקלות באתר בהקדם האפשרי. עם זאת, המפעיל לא ישא בכל תשלום ו/או אחריות בגין כל נזק ו/או הפסד שייגרם למזמין כתוצאה מתקלה באתר ו/או בגין כל נזק שנגרם כתוצאה ממעשה מכוון ו/או רשלני של צד שלישי ו/או כל גורם אחר שאינו בשליטתו. בפרט, ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, הפעיל לא ישא בכל אחריות בגין אבדן כל מידע המאוחסן באתר ואינו מתחייב כי מידע זה ישמר.

46. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המפעיל רשאי להשבית את האתר באופן יזום מעת לעת לצורך פעולות תחזוקה ו/או שדרוג ו/או עדכון, למחוק כל חומר המאוחסן בכל חלק מהאתר, לפי שיקול דעתו הבלעדי.

  • בעלות וקניין רוחני

47. האתר, השיעורים, חומרי לימוד, לרבות אופן עיצוב האתר והשיעורים, קבצים גרפיים, איורים, תמונות, קטעי אודיו, קטעי וידאו, טקסטים, גרפיקה, המצגות וכד' (להלן: "הקניין הרוחני"), הינם קניינו הבלעדי של המפעיל ו/או צדדים שלישיים אשר הרשו למפעיל לעשות בהם שימוש, והשימוש מותר למפעיל באופן בלעדי. המזמין ו/או המשתמש אינו רשאי להכניס שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, לפרסם, להציג בפומבי, ליצור עבודות נגזרות, למכור חלקים מהקורס ו/או מהאתר, לתרגם, למסור לצדדים שלישיים ולהשתמש בכל שימוש שאינו לשימושו האישי לצורך הקורס עצמו (להלן: "פגיעה בקניין הרוחני") בלי קבלת הסכמת ואישור המפעיל מראש ובכתב.

48. המזמין ו/או משתמש האתר מצהיר ומתחייב בזה, מיד עם קבלת דרישה בכתב מהמפעיל, לשפות ו/או לפצות, באופן מלא, את המפעיל, ו/או מי מטעמו ו/או עובדיו ו/או בעליו הנוספים, בגין כל פגיעה בקניין הרוחני, עלות, הוצאה או נזק, ישירים או עקיפים ובגין כל תביעה או דרישה, בלא הגבלה, שיושתו ו/או יחוייבו בקשר עם פגיעה בקניין הרוחני.

49. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בגין כל פגיעה בקניין הרוחני, יהא המפעיל זכאי לפיצוי מוסכם וקבוע מראש, ללא הוכחת כל נזק בסכום בשקלים חדשים השווה ל- 30,000 ש"ח (שלושים אלף ש"ח), וזאת מבלי לפגוע בכל סעד ו/או תרופה אחרת מכוח הסכם זה ו/או מכוח הדין.

50. המזמין לא יהיה רשאי להשתמש באתר אלא למטרות שלשמן הוא נועד. השימוש באתר מותר למטרות פרטיות ואישיות בלבד ואין לעשות בו שימוש למטרות מסחריות למעט כאלו שיאושרו על ידי האתר באופן ספציפי

51. המזמין מסכים שלא:

  1. לאחזר נתונים או תוכן אחר מהאתר כדי ליצור או להרכיב אוסף, מסד נתונים או מדריך ללא אישור מראש ובכתב מהאתר;
  2. לעשות כל שימוש בעיצובי האתר; לעשות שימוש לא מורשה באתר, לרבות איסוף כתובות דוא"ל וכיו״ב באמצעים אלקטרוניים או אחרים לצורך שליחת דוא"ל באמצעים אוטומטיים;
  3. לעקוף, להשבית או להפריע בדרך אחרת לאבטחת האתר, לרבות שימוש ביישומים המונעים או מגבילים את השימוש או ההעתקה של תוכן כלשהו; להונות או להטעות את האתר ו/או את משתמשיו;
  4. לעשות שימוש לא נכון בשירותי התמיכה של האתר או להגיש דוחות כוזבים בנוגע לשימוש באתר;
  5. לעשות שימוש אוטומטי במערכת, כגון שימוש בסקריפטים לשליחת הערות או הודעות, או שימוש בכריית נתונים, רובוטים או כלי איסוף וחילוץ נתונים דומים;
  6. לנסות להתחזות לאדם אחר ו/או להעביר את פרטי הגישה לאתר לאדם אחר;להשתמש במידע שהתקבל באתר על מנת להטריד, להתעלל או לפגוע באדם אחר;
  7. להשתמש באתר כחלק מכל מאמץ להתחרות באתר;
  8. לאחזר, לפענח או להנדס לאחור חלק מהאתר, אפשרות באתר או יישום באתר;
  9. להטריד, להפחיד או לאיים על כל אחד מעובדי או סוכני האתר ;
  10. למחוק את זכויות היוצרים או את הודעת הזכויות הקנייניות מכל תוכן או סימן;להעתיק או להתאים את קוד האתר או חלק ממנו, כולל אך לא רק Script Java ,HTML JSON , CSS ,PHP או קוד אחר;
  11. להעלות או להעביר (או לנסות להעלות או להעביר) וירוסים, סוסים טרויאניים, או חומר אחר, כולל שימוש בדואר זבל, אשר יפריע לשימוש באתר; לבצע פעולה שתפגע או תזיק לאתר, בהתאם לשיקול דעתו של האתר;
  12. להשתמש באתר באופן שאינו עולה בקנה אחד החוק, התקנות והפסיקה.

מבלי לגרוע מכל זכות נוספת, כל שימוש באתר תוך הפרה של האמור לעיל עלול לגרום, בין היתר, לסיום או השעיית זכויותיך לשימוש באתר.

  • הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומת
  1. גולש שהשאיר פרטים באתר ומצורף לרשימת הדיוור של האתר, מאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות שיבצע האתר מעת לעת.
  2. על גולש שהשאיר פרטים כאמור תחולנה הוראות הדיוור המפורטות בתקנון להלן.
  3. אין להשאיר פרטים של אדם אחר באתר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת השארת הפרטים ולאחר שהוסברו לו כל תנאי התקנון
  4. בעת השארת הפרטים יתבקש הגולש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, טלפון וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה (לשיקול דעתו הבלעדי של האתר). מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירות ולסכל יצירת קשר במקרה הצורך. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכנם באתר.
  5. מובהר כי אין חובה על-פי חוק למסור פרטים באתר, אולם בלא למוסרם לא ניתן יהיה לקבל תוכן שיווקי ועדכונים מהאתר.
  6. האתר לא יעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.
  7. השארת פרטים באתר ואישור לקבלת תוכן שיווקי כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים למשתמשים רשומים.
  8. אישור דיוור (קבלת תוכן שיווקי) כאמור, מהווה את הסכמתו של הגולש למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40 (התשס"ח – 2008") חוק התקשורת").
  9. מובהר כי באפשרות משאיר הפרטים להסיר עצמו בכל עת מהדיוור באמצעות לחיצה על "להסרה מרשימת התפוצה" או כל מלל דומה שמופיע בתחתית כל דיוור שנשלח או באמצעות פנייה לאתר בדוא"ל. כל עוד לא הסיר עצמו הנרשם מרשימת הדיוור כאמור, רשאי האתר, בכפוף לחוק התקשורת, להעביר לנרשם דיוור ישיר כאמור.
  10. האתר רשאי לבטל את רישומו של גולש לרשימת הדיוור לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי האתר למנוע גלישת גולש ו/או לבטל רישום לרשימת הדיוור, או לחסום גישה אליו בכל אחד מהמקרים הבאים
  11. אם בעת השארת הפרטים ו/או הרכישה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים
  12. במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה
  13. אם הופרו תנאי התקנון.
  14. אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה שתמנע מאחרים להמשיך ולהשתמש באתר בכל דרך שהיא.
  15. אין לראות במידע בדיוור משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות למוצר ו/או לשירות המוצע בו.
  16. האתר לא יהיה אחראי לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, עגמת נפש והוצאות שייגרמו למשאיר פרטים ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן, מידע, נתון, מצג, פרסומת, מוצר, שירות וכד' המופיעים בדיוור. כל הסתמכות כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של משאיר הפרטים
  17. הדיוור בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.
  18. הגולש מאשר כי לא תהיה לו כל טענה בקשר למודעות פרסום ו/או פרסומות המוצגות באתר, לרבות בקשר למיקומן באתר. מובהר כי בכל הנוגע למודעות פרסום המוצגות בחסות צד שלישי, לאתר אין כל התערבות בבחירת הפרסומות המוצגות, אמיתות תוכנן וסדר הופעתן.

 

  • כללי

70. כותרות הסעיפים בתקנון נועדו לנוחות בלבד ואין לפרש הסכם זה על-פיהן.

71. כל דבר האמור בתקנון זה ביחיד משמעו גם ברבים, וההיפך, אלא אם משתמעת כוונה אחרת מתוך הקשר הדברים. כל דבר הנאמר בלשון זכר מתייחס לנקבה.

72. המפעיל רשאי לשנות את שם האתר ו/או עיצובו ו/או מתכונתו ו/או כתובתו ו/או לסגור אותו כליל בכל עת, ולפי שיקול דעתו.

73. המפעיל רשאי לעדכן ולתקן תקנון זה מעת לעת וכל הסכם ו/או תיקון יחול ממועד ביצועו ואילך. כל שינוי יחול על שירותים שהוזמנו לאחר שבוצע השינוי בלבד.

74. על תקנון זה יחול הדין הישראלי. לבתי המשפט המוסמך בעיר תל-אביב-יפו תהייה סמכות לדון בכל סכסוך בין הצדדים בקשר להסכם זה ו/או הנובע ממנו.