סיפור מותג

WhatsApp-Image-2021-11-01-at-18.43.31

סיפור מותג גרופהאג

כשיובל שרף ואודי דגן ממיזם ההורות "group hug" פנו אלי הם כבר עשו כברת דרך. המיזם, שמטרתו היתה להנגיש להורים ידע וגישה למומחים מומלצים בתחום ההורות, להקלה על השנה הראשונה בתפקיד החשוב ביותר שלהם, כבר צר קהל רב, היו לו פעילויות ותוכן, אך לא היה למותג מסר על שדיבר בברור את השליחות ומטרת המותג- לחבר בין ידע ואנשי מקצוע להורים טריים.

לאחר כמה פגישות בהן עבדנו על בריף אסטרטגיה, שאלתי שאלות וחקרתי יצרתי עבורם פרזנטציה ויובל ואודי בחרו קונספט על מנצח למותג גרופ האג.

הקונספט הנבחר: גרופ האג- כל מה שהורים צריכים.

מטרת הקונספט להיות רחב מספיק על מנת שיוכל להכיל בתוכו את כל הנושאים ולהיות בו זמנית עמוק ומכיל, ולדייק לקהל בדיוק את מה שהמותג שלפניהם רוצה לעשות עבורם- להיות בית לכל מה שהורים צריכים (עכשיו ובהמשך). וזה היופי בקונספט. כעת, כל התוכן שגרופ האג יוצרים יוכל לצאת מתוך קונספט אחד ברור שאורז את המותג ומדבר שפה אחידה ולא מזגזגת.מיד לאחר מכן עוצב הלוגו והם הכריזו על חידוש הקונספט והשפה הגרפית.

 

סיפור מותג חדד כסף טהור

״חדד כסף טהור״ זו החברה הוותיקה והמוכרת לכלי כסף בעבודת יד בישראל.

כשהאחים לבית חדד הגיעו ליצירת אסטרטגיית מותג וקונספט הם סיפרו לי שהמותג פונה לכמה קהלים, חילונים ודתיים, כמו כן קהל שרוכש מתנות לארועים משפחתיים או חגים. בפגישות הראשונות מילינו את שאלון האסטרטגיה שעוזרת להתמקד ולפצח את הבריף. שאלתי המון שאלון שמתוכן יצקתי את הערכים, הבידול ואיפיינתי את הקהל ואת הרצונות שלו. זה החלק הכי מאתגר בתהליך- למצוא את הלב הפועם של המותג.

לאחר שהצגתי לאחים חדד פרזנטציה מקיפה הם בחרו את הקונספט שהכי התאים להם, קונספט רחב מספיק ועם זאת מאוד רגשי. כי המותג שלהם ממלא את הבית ברגש, זו לא סתם עוד מתנה שמקבלים. זו מתנה עם המון משמעות.

וזה הקונספט הנבחר עבורם: חדד כסף טהור- מכניסים משמעות לבית.

שימו לב איך המסר של המותג מספיק רחב כך שאם אני רוצה לפרסם קידום בחגים אני יכולה לשחק עם המסר ולומר: מכניסים משמעות לחג…

הקונספט הוא לב המותג. הוא מחזיק אותו ומעביר את התחושות שלו לקהל. מתוך המסר המבודל שיוצרים, נולדת השפה המבודלת.

Untitled-design-2
3 (9)

סיפור מותג הודיה טייבר - הורות פרקטית

כשנפגשתי עם הודיה לראשונה, גיליתי סערת אמביציה שרוצה להנגיש לקהל כלים מעולם ההורות. היא למדה ברידמן ובבר אילן כל מה שקשור להתפתחות הילד ורצתה לתת להורים כמה שיותר ידע וכלים שיקלו על ההורות שלהם ויעזרו לילדים במגוון גילאים עם ויסות חושי. הגישה שלה היא גישה הוליסטית שמתייחסת לשינה, תזונה ותנועה כחלק מרכזי מהתפתחות הילד.

 
הקונספט הורות פרקטית נולד מתוך תכונה בולטת של האישה שמאחורי המותג-
חשוב להודיה שכל המוצרים והתוכן שלה יהיו פשוטים ליישום. היא מפשטת את התאוריה והופכת אותה למעשית. מורידה דברים אל הקרקע ומדברת בגובה העיניים. ומתוך כך נולד ״הורות פרקטית״
 
אחרי שיצרנו את הקונספט יכולנו למתג ולארוז מוצרים כמו פלאנר השינה שלה ומוצר הדגל  :מועדון הורות פרקטית- בול למשפחה שלי.
 
הקונספט ״בול למשפחה שלי״ שיועד למועדון הורות פרקטית נולד מתוך ההבנה שמועדון התכנים מכיל תוכן לכל צורך של כל הורה, בכל שלב התפתחותי.

רוצים ליצור למותג שלכם מסר, תוכן וקריאייטיב מבודלים רק לו? כנסו לקבוע שיחת התאמה

לוגו לקוחות: איריס אולנסקי
לוגו לקוחות: סווטה מעצבת פנים
לוגואים של לקוחות: הפוזיטיבית
לוגואים של לקוחות: רויטל אלגור
לוגואים של לקוחות: רי מי