בלוק פריידי?

בלאק פריידי עוד רגע פה, ובין אם אתם מכינים הנחות או לא, אי אפשר להתעלם מהשינוי שהביאה איתה מגמת הקיימות. הינה דוגמה לחברה שלקחה את זה צעד קדימה בקריאייטיב ובשנה שעברה תחת מבול הפרסומים של מותגים לקנות וכמה שיותר, פטגוניה עשתה ההיפך (דיסראפשן זוכרים שאני חופרת לכם על זה?) וקראה ללקוחות לא לרכוש, לפתח מודעות צרכנית נבונה והסבירה עד כמה כדור הארץ ניזוק מערימות הפסולת שהיום הזה ולא רק מייצרים. אנחנו רואים עוד ויעוד חברות יוצרות באזז סביב רי-סיילים וכלכלה מעגלית דווקא ביום הקניות הזה. חברות שמבינות את המצב, את הרצון של הקהל לשינוי ומקשיבות לו. מעניין לראות מי ימשיך את הקו הזה השנה, ומה עוד יבלוט מבחינת פרסום וקריאייטיב. אגב חברת פטגוניה, זו שיצאה בשנה שעברה בקמפיין הדיסראפטיבי הזה, הודיעה השנה כי היא תורמת את רווחיה למען עזרה לכדור הארץ. כלומר זו חברה שלא רק מדברת על הדברים אלא גם עושה ומשלמת מחיר אמיתי. מוזמנים לחשוב על זה ולשתף אותנו