מהלך הקריאייטיב של השנה הולך מבחינתי לוירג׳ין אטלנטיקס ואני אסביר:
חברת התעופה של וירג׳ין הוציאה השנה מהלך קריאטיבי שמקדם ערך משמעותי- ערך הגיוון.
מה שמעורר השראה כאן זו העובדה שהם החליטו לקדם גיוון דרך מעשה משמעותי ונועז מאוד: הם החליטו לאפשר לצוות הדיילים/לות ללבוש את המדים שמתאימים למגדר שלהם כפי שהם או הן (או מי שבניהם.ן) מגדירות אותו.
ולמה זה אמיץ? כי יש סיכוי שיש נוסעים שלא יהיו מוכנים שישרת אותם בחור שלבוש כמו אישה בטיסה או להיפך.
וכן הם עלולים לשלם על זה מחיר.
למרות שבפועל הם מיד הפכו לחברה שכולם רוצים לעבוד בה.
אפשר להבין נכון?
אז זה מהלך השנה שהכי אהבתי, הלוואי שכולנו נלמד להיות נועזים כמו וירג׳ין וללכת עם מהלכים עד הסוף.
מה חשבתם על המהלך של וירג׳ין אטלנטיקס