מגמת הקיימות נמצאת כאן כבר שנים ועדיין אנחנו רואים עוד ועוד מותגים שמצטרפים אליה, משנים מוצרים, מיתוג ופרסום.
קבלו דוגמה בועטת לקמפיין שילוט חוצות בולט ודיסראפטיבי של טמבור (משרד פרסום מקאן) שקצת משחק לנו עם המוח כדי להעביר את המסר הירוק שלהם.
מדובר בקמפיין שמקדם מוצרים ״ירוקים״ לצביעת הבית, כמו כן כל המיתוג של המותג טמבור עבר מתיחת פנים לכיוון ״מותג ירוק״, ובהתאם למגמת הקיימות הרווחת הם מקדמים את האג׳נדה עכשיו גם בפרסום שלהם.
מה דעתכם?