הקריאייטיב הכי מעניין למותג שלכם יגיע מהלקוחות!
איך אני אוהבת את אסטרטגיית הקריאייטיב – תובנה צרכנית. שם קצת מבאס אני מודה לאחת הדרכים ליצור קריאייטיב הכי מרגש ומעניין.
למה? כי קמפיינים שנוצרים על בסיס תובנה אמיתית שמגיעה מהצרכן – תמיד יגעו בבטן הרכה.
קחו לדוגמה קמפיין של איקאה ששם בפרונט את התובנה- שילדים תמיד יעדיפו לשבת/ לישון על ההורים שלהם או במילים אחרות – אמאבא הם הכיסא הכי נוח.
אז המסר שמלווה את הקמפיין הוא: proudly second best וכאשת קריאייטיב (וכאמא) אני חושבת שהדרך שהם בחרו להראות את התופעה, בפשטות והאותנטיות שלה, היא פשוט מבריקה. מה דעתכם?