מה הכוונה בקונספט?
שאלה מישהי בקבוצת הוואטס אפ של סלון קריאייטיב של יזמים, יזמיות ובעלי עסקים.
וזה גרם לי להבין שיש פער נורא גדול בין מה שאנשי פרסום יודעים על בניית מותג (ושמור למותגים גדולים מאוד)
לבין מה שבעלי עסקים בינוניים וקטנים יודעים על בניית מותג.
אז בואו נעשה סדר:
מותג הוא כמו בנאדם, יש לו קוי אופי, אישיות וטמפרמנט ייחודי לו.
כשאנחנו מגדירים קונספט למותג זו הדרך שלנו לתאר אותו
בצורה שנכונה רק לו ומבדלת אותו מהאחרים.
לרוב, קונספט (הרעיון) יתוקשר כשורה שמגדירה את העסק שלנו
כדי שיהיה ברור מאוד מי ומה המותג שלנו.
וזה יהיה בסיס חזק לכל התקשורת (התוכן והשפה הגרפית)
של המותג עם הלקוחות שלו.
אחד הביטויים לקונספט הוא טאג ליין או סיסמה.
אבל תבינו, קונספט לא חייב להיות קריאטיבי או מסוגנן.
הוא יכול פשוט להיות תיאור מאוד מדוייק למה שאנחנו עושים.
לדוגמה אני:
אני מלמדת אתכם איך לבנות מותג כמו שמשרדי הפרסום עושים.
אני יכולה להגיד את זה בצורה יותר ארוזה:
איך להפוך מעסק למותג בולט בשיטת משרדי הפרסום.
מבינים?
אז בימים אלו אני מסיימת לארוז לכם את כל הידע שלי מעולם הפרסום בקפסולה אונליינית שתהיה נגישה, נוחה ותעזור לכם לבנות את המותג שלכם שלב אחרי שלב. בכל הרשתות.
אני עובדת על זה כבר שנתיים. אני מפחדת ומתרגשת מאוד להוציא את זה לאור.
בימים הקרובים זה קורה. כי ככה זה, חייבת לזרוק את התיק מאחורי הגדר, ולצאת לראות מה יש מאחוריו.
וכמובן שלקהילת סלון קריאייטיב המדהימה תהיה הנחה ענקית ומפנקת מאוד!
כי אתם הבית.
ותודה שאתם פה במיילים, בקהילה בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין.