שווה לחשוב מחוץ לחנוכיה.
חנוכה ממש פה מעבר לפינה ואני אוהבת שמכינים קריאייטיב מראש אז כפי שאתם יודעים אני כאן לעזור.למרות שבכל שנה בלאק פריידיי, והשנה גם המונדיאל מתחרים על תשומת הלב של הקהל שלנו, חנוכה זה משלנו מה שנקרא- אח על (כד שמן) מלא. אז הינה כמה השראות לדבר בחג הזה באופן שהוא קריאטיבי יותר.
צירפתי כאן כמה השראות שאולי יעזרו לכם לראות איך אפשר ליצור חיבורים מעניינים. תזכרו: גם הארדסייל יכול להיות אחר. דווקא כשכולם ״צועקים״ ״מבצעים״ או ״חג שמח והנחות לרוב״ יש הזדמנות לדבר חלש וקריאטיבי ולבלוט… דמיינו שאתם כותבים באמצע מודעה חלקה ושחורה עם אלומת אור קטנה באמצע: סייל חנוכה.המודעה כולה חשוכה אך איפה שמופיע הסייל מואר ממש מעט.
הכוונה שלי היא שלא חייבים למלא את המודעה במידע ״שצועק״ סייל אפשר גם להגיד את זה בדרך ״שקטה״ שקשורה לחג.
רוצים להתייעץ איתי בנוגע לקריאייטיב לחג או לשתף בשיווק שלכם לחנוכה?מוזמנים לכתוב לי בקבוצת הוואטס אפ הסודית של סלון קריאייטיב זה הלינק לקבוצהhttps://chat.whatsapp.com/IxsVS5iKqkQLxkDNfsmUzP
חנוכריאייטיב שמח לכולם