אם אתם מנהלים מותג או שיש לכם עסק אבל אתם רוצים להבין איך להתחיל לדבר כמו מותג, אז כדאי שתכירו את הדי.אנד.איי של המותג שלכם.
דמיינו שממש כמו בנאדם, למותג יש תכונות אופי, אישיות, סגנון דיבור, סגנון נראות, ונרצה שכשהוא נוכח בחדר מלא אנשים אחרים, יזהו מיהו מיד, יוכלו לספר עליו משהו שהיה בו בולט, מי שישוחח איתו יבין מיד למה הוא רוצה להתחבר איתו.
כלומר שהוא יהיה עם נוכחות. אם תרצו- כריזמה.
בואו ניקח את הדוגמה של דייסון.
כולנו מכירים את דייסון בזכות השואב האלחוטי שלו.
אבל המקל הזה לפני שהפך למוצר שקיים בכל בית, עבר 5,127 אב טיפוסים לא מוצלחים, או פשוט לא מספיק מדוייקים.
ג׳יימס דייסון, מהנדס התכנון, לא הפסיק לייעל את המכשיר. והוא לא נח עד שהיה לו ביד מכשיר שהוא גם עוצמתי, גם חזק ועמיד וגם נוח מאוד לתפעול.
הוא רצה ליצור מכשיר שאיבה יעיל,
שלא מגביל אותנו, בלי שקית שאיבה ועם עוצמה וסגנון שאין לאף מכשיר אחר.
יעילות היא עד היום ערך עליון של דייסון.
וזו הסיבה המרכזית שהוא הפך את דייסון מעסק של איש אחד עם רעיון אחד לחברת טכנולוגיה שמעסיקה מעל 1000 מהנדסים.
בדייסון רוצים ליצור מכשירים (כבר מזמן לא רק שואב אבק כן)
יעילים. שעוזרים לנו להיות פרקטיים גם בחיים. מכשירים עוצמתיים שעושים את הפעולות בקלות כפולה ובמהירות כפולה.
זה נכון שיש להם ערכים נוספים שמשוייכים למותג והופכים אותו לשלם, כמו עיצוב וחדשנות טכנולוגית,
אבל ערך היעילות תמיד יוביל את המותג קדימה.
זה ערך שעונה על צורך משמעותי שלנו הצרכנים בעולם ככ עמוס.
עולם בו אנחנו צריכים מכשירים יעילים.
אז תגידו מה הערך המרכזי של המותג שלכם? תחשבו על זה