אתם יודעים שאתם הכי טובים ומקצועיים במה שאתם עושים, אז איך זה שהלקוחות לא רואים את זה?
אתם מתקשים להעביר במשפט מה בדיוק אתם עושים ומה מיוחד בכם?
אתם רוצים למכור יותר אבל לא יודעים איך לשווק בצורה בלתי רגילה?
רוצים להרחיב את הקהל ולהגדיל חשיפה משמעותית?
רוצים ליצור תוכן שימכור יותר?
אתם יודעים שאתם הכי טובים ומקצועיים במה שאתם עושים, אז איך זה שהלקוחות לא רואים את זה?
אתם מתקשים להעביר במשפט מה בדיוק אתם עושים ומה מיוחד בכם?
אתם רוצים למכור יותר אבל לא יודעים איך לשווק בצורה בלתי רגילה?
רוצים להרחיב את הקהל ולהגדיל חשיפה משמעותית?
רוצים ליצור תוכן שימכור יותר?
תכנית הליווי של סלון קריאייטיב תעזור לכם לבנות מותג מנצנץ!
בואו לבנות מסר ייחודי שונה מהמתחרים, ולפרסם את העסק שלכם בצורה אפקטיבית ובולטת שתביא לקוחות!
תכנית הליווי של סלון קריאייטיב תעזור לכם לבנות מותג מנצנץ!
בואו לבנות מסר ייחודי שונה מהמתחרים, ולפרסם את העסק שלכם בצורה אפקטיבית ובולטת שתביא לקוחות!
אפיון והגדרת קהל יעד: הבנת הצורך האמיתי של קהל היעד על ידי שאילת השאלות הנכונות.
כדי לחבר את המותג לקהל חייבים להבין בדיוק מה הוא צריך.
נלמד ונחקור את קהל היעד, נברר מה הם הרצונות והצרכים העמוקים ביותר שלו. משימה אחרי משימה בליווי סרטוני ההדרכה, הלייבים, הבריינסטורמינג והשאלות, תגלו בדיוק מה הקהל שלכם מבקש.
אפיון והגדרת קהל יעד: הבנת הצורך האמיתי של קהל היעד על ידי שאילת השאלות הנכונות.
כדי לחבר את המותג לקהל חייבים להבין בדיוק מה הוא צריך.
נלמד ונחקור את קהל היעד, נברר מה הם הרצונות והצרכים העמוקים ביותר שלו. משימה אחרי משימה בליווי סרטוני ההדרכה, הלייבים, הבריינסטורמינג והשאלות, תגלו בדיוק מה הקהל שלכם מבקש.
איך המותג נותן מענה לבעיה של קהל היעד.
בניית ערכי המותג.
נדייק את המענה של המותג שלנו לצורך של הקהל שגילינו בשיעור הקודם ונלמד על איזה ערכים המותג שלנו בנוי.
איך המותג נותן מענה לבעיה של קהל היעד.
בניית ערכי המותג.
נדייק את המענה של המותג שלנו לצורך של הקהל שגילינו בשיעור הקודם ונלמד איזה על איזה ערכים המותג שלנו בנוי.
יצירת מסר בולט ומבודל שמדבר את המותג.
נבחר את הערך הרלוונטי והחשוב ביותר ונלמד איך לחבר בין הצורך העמוק של הקהל שלנו, למותג שלנו ולערך שבחרנו.
בסדנה נעלה רעיונות, נדייק ונחדד את המסר המבודל והייחודי של המותג שלכם.
מאותו הרגע יהיה ברור לכם ולקהל שלכם, מה הבידול שלכם ולמה שווה לבחור במותג שלכם.
**הסדנה בת כשעתיים וחצי עם 2 הפסקות, בהנחיית מורן רוזנבאום**
יצירת מסר בולט ומבודל שמדבר את המותג.
נבחר את הערך הרלוונטי והחשוב ביותר ונלמד איך לחבר בין הצורך העמוק של הקהל שלנו, למותג שלנו ולערך שבחרנו.
>> סדנה לחידוד ובידול המסר <<
בסדנה נעלה רעיונות, נדייק ונחדד את המסר המבודל והייחודי של המותג שלכם.
מאותו הרגע יהיה ברור לכם ולקהל שלכם, מה הבידול שלכם ולמה שווה לבחור במותג שלכם.
**הסדנה בת כשעתיים וחצי עם 2 הפסקות, בהנחיית מורן רוזנבאום**
תלמדו מהי שיטת המגזין ולמה כל מותג צריך לחשוב ולהתנהג עם התוכן שלו כמו מגזין מגוון, עכשווי ובועט.
תלמדו איך לבנות את הפוסטים כנותני ערך מובנה לקהל שלכם בפינות קבועות ורלוונטיות.
בשפה המקצועית קוראים לזה אינטרקטיב. בעולם החדש יש למותג שלנו את כל האפשרויות לבניית מערכת יחסים עם הקהל. במקום לדבר אל הקהל, נדבר איתו. זה כל הקסם.
תלמדו מהי שיטת המגזין ולמה כל מותג צריך לחשוב ולהתנהג עם התוכן שלו כמו מגזין מגוון, עכשווי ובועט.
תלמדו איך לבנות את הפוסטים כנותני ערך מובנה לקהל שלכם בפינות קבועות ורלוונטיות.
בשפה המקצועית קוראים לזה אינטרקטיב. בעולם החדש יש למותג שלנו את כל האפשרויות לבניית מערכת יחסים עם הקהל. במקום לדבר אל הקהל, נדבר איתו. זה כל הקסם.
נלמד לעבוד עם כלים חשובים שפרסומאים מכל העולם משתמשים בהם:
OBM- Occasion Based Marketing
ניצור חיבורים מעניינים ויצירתיים בין המסר המבודל של המותג שלנו לאירועים, חגים וימי ציון ידועים מראש וכך נבנה פרסום יוצא דופן, שיגרום לקהל לעצור ולשים אלינו לב.
RTM- Real Time Marketing
נלמד איך לזהות הזדמנויות חדשותיות וליצור חיבורים מעניינים למותג שלנו כדי לבנות בעזרתן פרסום רלוונטי בועט, שיגרום לקהל לדבר עלינו.
נלמד לעבוד עם כלים חשובים שפרסומאים מכל העולם משתמשים בהם:
OBM- Occasion Based Marketing
ניצור חיבורים מעניינים ויצירתיים בין המסר המבודל של המותג שלנו לאירועים, חגים וימי ציון ידועים מראש וכך נבנה פרסום יוצא דופן, שיגרום לקהל לעצור ולשים אלינו לב.
RTM- Real Time Marketing
נלמד איך לזהות הזדמנויות חדשותיות וליצור חיבורים מעניינים למותג שלנו כדי לבנות בעזרתן פרסום רלוונטי בועט, שיגרום לקהל לדבר עלינו.
איך לתכנן את המותג וליצור תוכנית עבודה ומתווה שיווקי מסודר לכל החודש
My creative brand planner
נלמד איך לתכנן את כל התכנים שלנו מראש כדי לנהל את השיווק החודשי שלנו נכון, ואיך לבנות קמפיין- נלמד איך להכין קמפיין פרסומי למוצר או שירות שנרצה להשיק.
נבנה את כל הפוסטים התדמיתיים של המותג (הפוסטים שמחברים אלינו את הקהל, בעלי הערך הרגשי או המוצרי).
ואת הפוסטים המכירתיים שלנו (הפוסטים שמקדמים מכירות של מוצרים או שירותים).
נבין מהו מיקוד מכירתי, איך לבנות נכון את המסרים ולשבץ אותם בתוכנית שתעניק לנו הרבה שקט ותפנה אותנו לעבודה השוטפת שלנו, כמומחים לביזנס שלנו.
איך לתכנן את המותג וליצור תוכנית עבודה ומתווה שיווקי מסודר לכל החודש
My creative brand planner
נלמד איך לתכנן את כל התכנים שלנו מראש כדי לנהל את השיווק החודשי שלנו נכון.
נבנה את כל הפוסטים התדמיתיים של המותג (הפוסטים שמחברים אלינו את הקהל, בעלי הערך הרגשי או המוצרי).
ואת הפוסטים המכירתיים שלנו (הפוסטים שמקדמים מכירות של מוצרים או שירותים).
נלמד איך לבנות קמפיין- נלמד איך להכין קמפיין פרסומי למוצר או שירות שנרצה להשיק.
נבין מהו מיקוד מכירתי, איך לבנות נכון את המסרים ולשבץ אותם בתוכנית שתעניק לנו הרבה שקט ותפנה אותנו לעבודה השוטפת שלנו, כמומחים לביזנס שלנו.
כל מותג צריך שיהיו לו פוסטים מעוצבים. לנו, העסקים הקטנים לרוב אין מעצב שעובד איתנו צמוד ולכן כדאי שיהיו ברשותינו כלים המאפשרים לעצב פוסטים טיפוגרפים או כל דבר שנצטרך, בין אם זה באנר, האדר לעמוד העיסקי או אפילו פלאייר או מייל מעוצב.
לכן הדרכה על אפליקציה המאפשרת לעצב את התכנים לבד היא הכרחית לעסקים כמונו והיא מעניקה לנו המון חופש פעולה.
כל מותג צריך שיהיו לו פוסטים מעוצבים. לנו, העסקים הקטנים לרוב אין מעצב שעובד איתנו צמוד ולכן כדאי שיהיו ברשותינו כלים המאפשרים לעצב פוסטים טיפוגרפים או כל דבר שנצטרך, בין אם זה באנר, האדר לעמוד העיסקי או אפילו פלאייר או מייל מעוצב.
לכן הדרכה על אפליקציה המאפשרת לעצב את התכנים לבד היא הכרחית לעסקים כמונו והיא מעניקה לנו המון חופש פעולה.
איך יותר ויותר אנשים ידברו על המותג שלכם בלי שתוציאו על זה שקל?
כל הסודות להרחבת הקהל בצורה אורגנית:
נלמד איך ליצור שת״פים מדוייקים שנכונים למותג שלנו.
איך להשתמש בקהילות כדי ליצור חשיפה.
ואיך להשתמש נכון במדיה החינמית שברשותינו על ידי שימוש בלייבים ובתכני וידאו.
איך יותר ויותר אנשים ידברו על המותג שלכם בלי שתוציאו על זה שקל?
כל הסודות להרחבת הקהל בצורה אורגנית:
נלמד איך ליצור שת״פים מדוייקים שנכונים למותג שלנו.
איך להשתמש בקהילות כדי ליצור חשיפה.
ואיך להשתמש נכון במדיה החינמית שברשותינו על ידי שימוש בלייבים ובתכני וידאו.
8 שיעורים ממוקדים
סדנה לחידוד ודיוק המסר של המותג
בכל סוף שבוע יתקיים לייב workout לתרגול ושאלות
משימות פרקטיות וזמני התייעצות
ליווי מקצועי שלב אחרי שלב ליצירת מסר ממוקד ומתווה פרסום הכולל קריאייטיב
תכנים ופוסטים מגוונים שיהפכו את המותג שלכם לבולט ויגדילו חשיפה
8 שיעורים ממוקדים
סדנה לחידוד ודיוק המסר של המותג
בכל סוף שבוע יתקיים לייב workout לתרגול ושאלות
משימות פרקטיות וזמני התייעצות
ליווי מקצועי שלב אחרי שלב ליצירת מסר ממוקד ומתווה פרסום הכולל קריאייטיב,
תכנים ופוסטים מגוונים שיהפכו את המותג שלכם לבולט ויגדילו חשיפה.
כן כל השיעורים נשארים מוקלטים לצפיה לתקופה של 6 שבועות אחרי סיום הקורס.
השיעורים נשארים פתוחים לצפיה 6 שבועות אחרי סיום תוכנית הליווי.
בכל מחזור ישתתפו עד 20 משתתפים בלבד.
עם מסר ייחודי וטאג ליין מבודל למותג שמדבר אתכם
וכל הידע והכלים איך ליצור קריאייטיב, לעצב אותו לגמרי לבד, ואיך בכל חודש תוכלו לבנות בעצמכם אסטרטגיית תוכן מבודלת, בולטת ונכונה למותג שלכם.
אם גם אתם רוצים ללמוד איך לעשות את זה בעצמכם ולנהל את המותג שלכם
תוכנית האונליין מאוד מתאימה. ותצאו ממנה עם קונספט מבודל וברור לכם ולקהל שלכם, תלמדו איך כבעלי עסק פרטי, תוכלו לשווק בעצמכם.
תלמדו את השיטות והכלים ליצירת קריאייטיב בולט ורלוונטי לקהל שלכם ותקבלו את כל הטיפים לשיווק אורגני ללא צורך במימון נוסף (למעט תקופות שבהן תרצו לתת בוסט לקמפיין)
תלמדו איך ליצור תוכנית אסטרטגית לתוכן שלכם בצורה מבודלת שתגרום לקהל שלכם לשים לב, להתעניין ולקנות.
ובנוסף, תקבלו קורס מקיף לעיצוב באפליקציית קאנבה כדי שתוכלו לעצב את החומרים הפרסומיים שלכם לגמרי לבד.
אין בעיה לבטל לפי התנאים הבאים:
עד 10 ימים לפני תחילת הקורס- יוחזר כל הסכום במלואו.
עד 5 ימים לפני תחילת הקורס- יוחזר 75% מהסכום.
כן כל השיעורים נשארים מוקלטים לצפיה לתקופה של 6 שבועות אחרי סיום הקורס.
השיעורים נשארים פתוחים לצפיה 6 שבועות אחרי סיום תוכנית הליווי.
בכל מחזור ישתתפו עד 20 משתתפים בלבד.
עם מסר ייחודי וטאג ליין מבודל למותג שמדבר אתכם
וכל הידע והכלים איך ליצור קריאייטיב, לעצב אותו לגמרי לבד, ואיך בכל חודש תוכלו לבנות בעצמכם אסטרטגיית תוכן מבודלת, בולטת ונכונה למותג שלכם.
אם גם אתם רוצים ללמוד איך לעשות את זה בעצמכם ולנהל את המותג שלכם
תוכנית האונליין מאוד מתאימה. ותצאו ממנה עם קונספט מבודל וברור לכם ולקהל שלכם, תלמדו איך כבעלי עסק פרטי, תוכלו לשווק בעצמכם.
תלמדו את השיטות והכלים ליצירת קריאייטיב בולט ורלוונטי לקהל שלכם ותקבלו את כל הטיפים לשיווק אורגני ללא צורך במימון נוסף (למעט תקופות שבהן תרצו לתת בוסט לקמפיין)
תלמדו איך ליצור תוכנית אסטרטגית לתוכן שלכם בצורה מבודלת שתגרום לקהל שלכם לשים לב, להתעניין ולקנות.
ובנוסף, תקבלו קורס מקיף לעיצוב באפליקציית קאנבה כדי שתוכלו לעצב את החומרים הפרסומיים שלכם לגמרי לבד.
אין בעיה לבטל לפי התנאים הבאים:
עד 10 ימים לפני תחילת הקורס- יוחזר כל הסכום במלואו.
עד 5 ימים לפני תחילת הקורס- יוחזר 75% מהסכום.
״אני מאמינה שכל עסק קטן או בינוני יכול להפוך למותג מנצנץ, מיוחד, כזה שהבידול שלו משקף את כל מה שטוב בו בשונה מהמתחרים. הניצוץ של המותג שלכם יווצר מתוך החיבורים בין מה שמיוחד בכם, לבין הרצונות הכי עמוקים של הלקוחות שלכם.
מהחיבור הזה יוולד משהו חדש, קונספט קריאטיבי מבודל. כזה שיהפוך את המותג שלכם למיוחד במינו.
וכך, בדיוק כמו המותגים הגדולים שנהנים משירותים של משרדי הפרסום, גם אתם תתחילו לדבר ולהתנהג כמו מותג, עם שפה פרסומית יצירתית שתסחוף את קהל הלקוחות שלכם ותביא לכם הרבה יותר מכירות.״
״נעים מאוד אני מורן רוזנבאום, בונה ומפרסמת מותגים כבר 14 שנים, עם ניסיון רב כקופירייטירית ומנהלת קריאייטיב במשרדי פרסום כמו ענבר/מרחב/שקד, ברוקנר/יער/לוי ובעלים של משרד הקריאייטיב פינק היפו.
מייסדת ומנכ״לית חברת קלושיק: פלטפורמת אופנה סושיאל – קומרס למכירת פריטים יד שניה מארונות של נשים.
לאחר שצברתי שנים של ניסיון ביצירת קריאייטיב וניהול תהליכי קריאייטיב מול צוותים ולקוחות, כיום אני מנגישה את הידע שלי מעולם הפרסום גם לעסקים העצמאיים הקטנים והבינוניים. מותגים הזקוקים לליווי והדרכה משלב האסטרטגיה המיתוגית ועד שלב הקריאייטיב הפרסומי, בכל הממשקים עם הקהל, ודרך כל המדיות.״
ארזתי את כל הידע והניסיון שלי לקורס מקיף ואפקטיבי, כדי ללוות אתכם בדרך ליצירת מותג מבודל ויצירתי, שינצנץ ויבלוט מעל כל הרעש. ״
״אני מאמינה שכל עסק קטן או בינוני יכול להפוך למותג מנצנץ, מיוחד, כזה שהבידול שלו משקף את כל מה שטוב בו בשונה מהמתחרים. הניצוץ של המותג שלכם יווצר מתוך החיבורים בין מה שמיוחד בכם, לבין הרצונות הכי עמוקים של הלקוחות שלכם.
מהחיבור הזה יוולד משהו חדש, קונספט קריאטיבי מבודל. כזה שיהפוך את המותג שלכם למיוחד במינו.
וכך, בדיוק כמו המותגים הגדולים שנהנים משירותים של משרדי הפרסום, גם אתם תתחילו לדבר ולהתנהג כמו מותג, עם שפה פרסומית יצירתית שתסחוף את קהל הלקוחות שלכם ותביא לכם הרבה יותר מכירות.״
״נעים מאוד אני מורן רוזנבאום, בונה ומפרסמת מותגים כבר 14 שנים, עם ניסיון רב כקופירייטירית ומנהלת קריאייטיב במשרדי פרסום כמו ענבר/מרחב/שקד, ברוקנר/יער/לוי ובעלים של משרד הקריאייטיב פינק היפו.
מייסדת ומנכ״לית חברת קלושיק: פלטפורמת אופנה סושיאל – קומרס למכירת פריטים יד שניה מארונות של נשים.
לאחר שצברתי שנים של ניסיון ביצירת קריאייטיב וניהול תהליכי קריאייטיב מול צוותים ולקוחות, כיום אני מנגישה את הידע שלי מעולם הפרסום גם לעסקים העצמאיים הקטנים והבינוניים. מותגים הזקוקים לליווי והדרכה משלב האסטרטגיה המיתוגית ועד שלב הקריאייטיב הפרסומי, בכל הממשקים עם הקהל, ודרך כל המדיות.״
ארזתי את כל הידע והניסיון שלי לקורס מקיף ואפקטיבי, כדי ללוות אתכם בדרך ליצירת מותג מבודל ויצירתי, שינצנץ ויבלוט מעל כל הרעש. ״
אפשר לשלוח לי מייל: moran@creativesalon.co.il
להתקשר: 052-8523377
אפשר לשלוח לי מייל: moran@creativesalon.co.il
להתקשר: 052-8523377